Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

ΕΝΟΤΗΤΑ 5: ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΔΟΝ. (ΤΜΗΜΑ: Β1)


ΘΕΜΑ:
"ποιο επαγγελμα θελω να ακολουθησω"


      Η επιλογή επαγγέλματος είναι σημαντική για την ζωή μας. Γι΄αυτό θα πρέπει να σκεφτούμε και να κάνουμε αυτοαξιολόγηση από πολύ μικρή ηλικία. Έτσι όταν μας ρωτάνε τι επάγγελμα θα ακολουθήσουμε θα απαντάμε με κριτήριο τα ενδιαφέροντα μας. Τα παιδιά  συνήθως μέσα από τα παιχνίδια τους εκδηλώνουν κάποιες δεξιότητες που με τα χρόνια αναπτύσσονται σε ενδιαφέροντα τα οποία είναι οι μελλοντική προτεραιότητα στο να επιλέξουν το επάγγελμα που θα ακολουθήσουν. Εγώ λοιπόν από την αγάπη μου στην ζωγραφική πίστευα ότι θα γίνω ζωγράφος ή σχεδιάστρια, κάτι που θα μου άρεσε σαν απασχόληση.

    Όταν όμως το σκέφτηκα ως επάγγελμα έκρινα ότι με ικανοποιεί περισσότερο να προσφέρω σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη την βοήθειά μου και συγχρόνως να βρίσκομαι σε μία ανώτερη επαγγελματική θέση. Τώρα το ενδιαφέρον μου για τα μαθήματα της Βιολογίας και της Φυσικής που είναι σημαντικά για να περάσω σε αυτόν τον κλάδο, με βοηθούν ώστε να ξεκαθαρίσω σιγά-σιγά την εικόνα για την επιλογή του επαγγέλματος που θα ακολουθήσω. Όταν σκέφτομαι ότι πολλοί άνθρωποι χρειάζονται ιατρική περίθαλψη και δεν έχουν την δυνατότητα λόγω οικονομικής αδυναμίας τότε θα βάλω τα δυνατά μου ώστε κάποια μέρα να μπορώ να τους προσφέρω τον καλύτερο τρόπο για να μην υπάρχει  άνθρωπος ή παιδί χωρίς ιατρική βοήθεια.
  
        
  Βλέπουμε καθημερινά στα ΜΜΕ το μεγάλο πρόβλημα που υπάρχει στα νοσοκομεία, από την έλλειψη γιατρών, εγώ βέβαια δεν θα σώσω τα πράγματα, όμως θα βάλω τα δυνατά μου για να βελτιώσω την κατάσταση.

          Ο οικονομικός τομέας είναι ένα κριτήριο που πρέπει να λάβω υπ΄όψιν στην εποχή μας σοβαρά, καθώς και οι γνωριμίες που δημιουργούνται έτσι ώστε να παίξει ρόλο στην εξέλιξη μου. Υπάρχουν και δυσκολίες που θα πρέπει να υπολογίζουμε όπως οι δυσκολίες της καθημερινής επαφής με επικίνδυνα μικρόβια και ιούς, οι εφημερίες που σε κρατάνε μακριά  από το σπίτι και έχει 24ωρη παρακολούθηση  ασθενών. 

           Οι δύσκολες συνθήκες των εργασιών στα νοσοκομεία όπου οι ασθενείς αναγκάζονται να περιμένουν ώρες στους διαδρόμους για να βρουν μία βοήθεια στο πρόβλημα τους. Γι΄αυτό θεωρώ ότι οι νεώτεροι που θα ακολουθήσουν αυτόν τον τομέα θα πρέπει να έχουν περισσότερα εφόδια όπως ψυχικά, σωματικά και φυσικά στην επιστήμη που εξελίσσεται συνεχώς. Πάντως θεωρώ ότι έχω τον χρόνο να σκεφτώ και να αποφασίσω με ωριμότητα τι θα ακολουθήσω στην ζωή μου. Τα ερωτήματα είναι πολλά και οι επιλογές άπειρες, έτσι μπορώ να επανεξετάσω τις απόψεις μου για την μελλοντική μου δουλειά.

         
 Υπάρχουν κι επαγγέλματα που με τα χρόνια έχουν εξαφανιστεί, όμως με τις ανάγκες που τα τελευταία χρόνια παρουσιάστηκαν και κάνουν μεγάλη επιτυχία. Η υπερβολική κατανάλωση έχει περιοριστεί και έτσι οι άνθρωποι φτιάχνουν παραδοσιακά προϊόντα για να μειώσουν το καθημερινό κόστος.

          Κάποια στιγμή στο μέλλον θεωρώ ότι οι συνθήκες ζωής θα αλλάξουν, η επιστήμη προχωρά και φυσικά οι νέες γενιές θα δημιουργήσουν επαγγέλματα πιο εξελιγμένα στην σύγχρονη κοινωνία. Καθώς οι υπολογιστές έχουν μπει στην ζωή μας και στον χώρο εργασίας και επικοινωνίας. Έτσι στηρίζεται το σύνολο των εργασιών στην τεχνολογία. Κατά συνέπεια οι νέοι προτιμούν να σπουδάζουν σχετικά με τον προγραμματισμό και την χρήση των υπολογιστών για να μπορούν να  βρουν απασχόληση στο μέλλον.  




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου